Puslapiai

2012 m. sausio 16 d., pirmadienis

Dovanų metas

Pagaliau sulaukėme tikros žiemos :) na, o kol džiaugiamės iškritusiu snirgu, skubu prisiminti praėjusias šventes...

Šios Kalėdos buvo gausios dovanomis :) smagiausia, kad tos dovanos visai netikėtos :)
DeiveLaru atsiuntė nuostabų maišelį pilną gėrių :)

o štai mazojira padovanojo nuostabios snaigių arbatos... (tagiukus kaip tikra sb ligonė - nukerpu ir kaupiu...)

AČIŪ, Jums merginos :*
dar viena staigmena už kurią esu dėkinga Šypseniki - tai mano blogo apdovanojimas. šis įvertinimas pastūmėjo ir jau pabodusius blogo rūbelius atnaujinti :) taigi, labai Tau AČIŪ :*
pagal taisykles dabar turiu parašyti šiek tiek apie save... turbūt, sunkiausia dalis :) nagi...
    1. širdyje jaučiuosi žyyymiai jaunesnė, nei nurodyta pase :P :D ir tik stebėdama kaip greitai auga mano vaikučiai suvokiu, kad nebepiemenė esu :P o dar taip norisi kartais pakvailioti :D
    2. labai myliu savo šeimą :) vyrą, be proto - vaikus :) kasdien po milijoną kartų jiems sakau, kad myliu... ir tyliai dėkoju D, kad juo s man padovanojo :) taip pat savo tėvus, kuriems esu už daug ką be galo dėkinga... tikiuosi, kažkada pavyks atsidėkoti už visą gėrį.
    3. esu dideliausia smaližė :) galiu nesustodama valgyti tortus, šokoladus, ledus, pyragėlius... tikriausiai dėl to desertus patinka gaminti labiausiai :) kad dar tai nekentų figūrai- išvis būtų gerai :) 
    4. prisipažįstu - esu skrebo ligonė... tik paskutiniu metu daugiau perku, nei ką gaminu :( vis žadu pasitaisyti :) oi, kaip man patinka visos tos "cackos" :) laimėjusi milijoną, turbūt, galėčiau visą išleisti sb gėriams... na gal nevisia beviltiška dar esu - juk parašiau - galėčiau, o ne išleisčiau... :D
    5. myliu vasarą, jūrą... ex... noriu į Italiją... pasiilgau šios šalies... gražios gamtos, gardžios picos :)
    6. na, kadangi sėdžiu atkirsta nuo didelio pasaulio, tai esu visiškai priklausoma nuo pc :) negaliu nei dienos be kompo... dabar kai užlūžo maniškis ir neveikia internetas, tai oi kaip pasijautė priklausomybė :D juk kasdien bent trumpam prisėdu - kartais pasižiūrėt, kartais paplepėt... 
    7. mėgstu šventes - kalėdas, gimtadienius... labiausiai patinka jų laukti :) ruošti įvairias staigmenas, papuošimus ir pan. tik jos greit ateina ir praeina...svarbu, kad širdy jos paliktų nuostabius prisiminimus...
ir štai belieka apdovanojimą perleisti kitiems :) apdovanojimą skirsiu man naujai atrastoms merginoms (nes visos, kurias senai pažįstu ir seku, jau apdovanotos :) ) taigi:


tait tiek žinių šianien :) bėgu, nes vyras jau vėl "ant galvos" stovi, kad atiduočiau kompą :P :D
gražios dienos ir iki :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą